AMD konci s x86?!?

Středa Listopad 30 21:45:30 CET 2011

No nikdy me nenapadlo psat tak uchylne kombinace klicovych slov a
identifikatoru jak se tu obcas vyskytnou ;-)
Ale nic proti, ale C# je koncepci asi o 3 generace modernejsi, pascal
vznikl jako jednoduchy jazyk pro 8mi bitove procesory  a vsechny dalsi
featury jsou takovy rovnak na ohejbak, zatimco C# ma vsechno slozite uz
v zakladu :-P Ale to se nemusi vyuzivat...