AMD konci s x86?!?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 30 21:17:00 CET 2011

Ja uz jsem nekolikrat zazil u aplikaci, ktere byly puvodne klasicky
psane pro Win (nevim v cem) migraci do Javy a pokazde to byl pruser a to
zpomaleni a lenost beru jen jako neprijemnost.

Typickym prikladem byla treba aplikace Sybase Central - jednak to bylo
strasidelne hnusny, pomaly, neustale se resil nejaky problem s verzi JRE
vs aplikace a nebo JRE vs HW (blahe pameti nejaky problem s novejsima
CPU) a kdyz uz se to konecne spustilo tak to pak po par sekundach az
desitkach minut spadlo. Jinak ta aplikace i v posledni verzi mi stale
cas od cas spadne.

Ja chapu co je na tom fajn - ze proste nemusim psat dve aplikace na
linux/solaris/win, ale treba zde to ma dusledek ten, ze radeji vsechno
delam na SQL pres skripty (i to na cem treba nezalezi).

S pozdravem
Radek Vicek