AMD konci s x86?!?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 30 21:06:02 CET 2011

My jsme utekli od MS po Visual Studiu 6. Na DB aplikace pouzivame Sybase
Architect Studio - tedy hlavne PowerBuilder, ale to je na male aplikace
silenej macek. Na to jsme meli prave VS (Visual Foxpro se stale pouziva
na jednorazove upravy dat - je totiz interaktivni).

Nicmene od te doby jsme utekli k Delphi - sice to vypadalo jednu chvili
dost nahnute, ale co to koupilo Embarcadero tak si nemuzeme stezovat.
Delphi XE2 je naprosto luxusni (vcetne ted nativne chodich 64b aplikaci)
a navic ted zacinaji hodne slapat do multiplatformity na coz se hodne
tesim - nevim co ted uz je aktualne hotove (mame XE2 par tydnu u kolegy
na PC), ale rikal mi uz pred casem, ze uz je ohlasena podpora prave i
pro ARM.

S pozdravem
Radek Vicek