AMD konci s x86?!?

Středa Listopad 30 20:40:42 CET 2011

Tak C# a .net se zrovna intenzivne ucim, je to skvele ale opravdu mi
pripada, ze kdo neprogramoval predtim klasicky, tak to zakonite musi
dokonale zprasit, protoze mu souvislosti jak je to instrukcne a pametove
narocne proste nedojdou... Ale nestarat se o to kde prekladac vezme
pamet pro danou promennou a uz vubec o to, kdy ji uvolni je IMHO dobre.
Zrovna tak spousty konverzi, to je ale dvousecna zbran. A prechody mezi
rizenym a nerizenym kodem, to uz je trochu veda.
A s tou prenositelnosti - jak to vlastne je? Alespon u C# mi prijde pri
ladeni, kdyz se dostanu obcas do assembleru, ze to normalne preklada do
strojoveho kodu a jen vyuziva knihovny, takze prenositelnost asi ne.
Java urcite zase prenositelna bude na urovni bytecode. A nakonec - ma uz
nejakou kompatibilni verzi .net Linux? A az to pujde provozovat na ARM
implementaci linuxu (coz asi pak neni? v principu problem? ) bude to
celkem zajimave.