AMD konci s x86?!?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 30 16:48:03 CET 2011

2011/11/30 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:
> Původní zpráva ze dne 30.11.2011 od Miroslav Šinko:
>
> A proč ti nesedí? Že se nechceš naučit něco nového? Nebo že to
> nepotřebuješ?

Ano, nepotrebujem to (pisal som, ze nazor je subjektivny). Nesedi mi
ale preto, lebo vyzaduje velky balik Frameworku a aplikacie napisane v
.NET bezia pomalsie a zeru viac pamate ako nativne. S chcenim sa ucit
to nic spolocne nema, co potrebujem, alebo chcem, to sa priebezne
ucim.

> Co .NET přináší nového? Pokud děláš kalkulačku, tak opravdu nic.
> Aplikace ale přece nejsou jen okénkové typu kalkulačka... Doporučuji
> opravdu o tom něco nastudovat.

Dakujem za doporucenie. Ako napisal M.Sembol, prinasa to spravu
buffrov, o ktore sa programator nemusi starat. To som pisal aj ja,
takze nieco snad nastudovane mam. Asi nebola moja otazka spravne
pochopena. Mne je jasne, ake typy aplikacii sa v .NET daju pisat. Je
mi jasne, ze v "starom" API sa niektore z nich pisat nedaju. To je ale
sposobene tym, ze MS obmedzil rozvijanie stareho API, a novymi vecami
mohutne plnil .NET. Takze teraz je samozrejme .NET pouzitelny na vyvoj
sirsieho zaberu aplikacii.

miro