AMD konci s x86?!?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Listopad 30 11:39:25 CET 2011

Cece, proc bezduvodne napadas clena konference? Protoze pro tebe
nepripravil par strankovy elaborat? Nebyl jsi to nahodou ty, kdo
vzdycky psal at si lidi to nebo ono nastudujou sami? Mne Petrova
odpoved prisla smysluplna a k veci, tak jsme kdyztak blbci 2, ja se k
tomu klidne hlasim. A rekl bych, ze Petr nema potrebu te o necem
presvedcovat:)
Marek