AMD konci s x86?!?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Středa Listopad 30 10:10:38 CET 2011

tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 30. listopadu 2011 1:07
Předmět: Re: AMD konci s x86?!?

Sam tiez nepoznam "nic viditelne" od MS napisane v .NET. Pozrime sa
inde. Take ovladace ATI kariet. Kedysi bol Control Panel pisany vo
WinPAI... click, click, OK a bolo. Potom prisiel .NET Control Center.
1) nesiel spustit, ziadal instalaciu .NET Framework. OK, dnes to ma
kazdy, ale vtedy to bol krok navyse (a par 10-tok MB cohosi na HDD)..
2) click................wait............aaa nieco nabehlo....
click..........wait..... no a tak. OK na sucasnych strojoch wait=1s, ale
kde je prinos? Preco by nesiel ovladaci panel aj dnes napisat jednoducho
a rycho pri zachovani funkcnosti?

Tot votazky. A este raz opakujem - som vyvojar pod Windows.

miro