mala telefonna ustredna

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Listopad 30 05:23:29 CET 2011

Zdravim,
  rozumim tomu, ze clovek, ktery pracuje na bezpochyby nejslozitejsi aparature
sveta, je tou slozitosti tak znechucen a otraven, ze chce pro svoji osobni
potrebu naprosty opak :-).
  Pokud bys, Balu, chtel, mam tu ve svem "muzeu" neco, co by Te asi nadchlo -
ustrednu USR 1/4, tj. plne analogovou releovou ustrednu pro 4 ucastniky a
1 statni. Bohuzel je to mensi vystavba, nez jsi poptaval, ale zato je to to
nejjednodussi, co muzes mit, a k tomu:
  - Za provozu to krasne cvaka
  - Umi to JEN pulsni volbu :-)
  - Kdyz jsou vsechny telefony zaveseny, spotreba je skutecne minimalni
  - Urcite by to slo pouzit i v tunelu LHC a nemusel by ses bat SEU :-)
  Nevyhodou teto ustredny je, ze pristup na statni se aktivuje tlacitkem
zpetneho dotazu, ktere vyzaduje privest do kazdeho telefonu krome a/b dratu i
zem, tj. bud tridratovy rozvod nebo mit vzdy extra vodic na ustredni topeni,
kolik v zasuvce ci neco podobneho.
  Ustredna nyni potrebuje trochu pece, je nejaky problem s vnitrni spojnici,
obcas neprijima volbu. Statni prenasec funguje vyborne. I to je vyzva - zadne
spektraky, zadne piko- a nanosekundy, ale spise jemny pilnicek a procistit
lety zasulfidovane kontakty rele :-).
  Zdravi Pavel