castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Úterý Listopad 29 22:44:12 CET 2011

No teplota na vymeniku s vodou asi nebude vyssi ;-)
Ja mam normalni UPS na cca pul hodiny, pokud nejsme doma, v krbu
netopime - to mi prijde dost odvane.  A v nejhorsim za tu pulhodinu
vytahnu baterku z auta ale vypadek se stal asi 2x za 5 let a nebyl s tim
problem - jen jsem to vzdycky na par minut zapnul a pak koukal 15 minut
na teplomer nez to vylezlo pridusene zas k 80 stupnum... A za 2 hodiny
zas normalni provoz.