castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 29 20:48:58 CET 2011

Dne 29.11.2011 19:03, Jakub Ladman napsal(a):

> Tim "mimo kotel" myslite mimo mistnost s ohnem,
Ano, to jsem mel na mysli.  Jde o otevreny ohen, v pripade nahromadeni
vodiku s kyslikem , ktery je v tom nejnevhodnejsim pomeru by to mohlo
udelat bum.
Z tohoto duvodu asi vhodnejsi nez autobaterie budou nejake gelovky, i
kdyz v pripade nejake zavady na nabijeni si ufouknou taky slusne.
>   nebo i mimo akumulacni nadrz s
> elektrickymi kapslemi?
Kazdopadne baterie odvetrat, pte vybuch muze zpusobit i mala jiskra.
Ale jde spis o male mistnosti, u tech vetsich se to rychle zredi.
Proste je treba myslet na to, ze autobaterie neni stavena na to, aby
byla v uzavrene mistnosti.....

> To druhe by byl trochu problem, protoze to neni kam jinam dat.
> Nadrz s obema cerpadly a rizenim (PLC se stykaci) a separatnim bojlerem na TUV
> je v netopenem pristavku (trochu topi trubky, ale nevytopi) a ke krbu jdou
> pres zed trubky a draty. Nevim kam jinam baterku s menicem dat...
>
> Jde o horlavou smes vodiku s kyslikem,
Tak...
>   nebo i o korozivni pary?
Ty jsou nebezpecne jen v bezprostredni blizkosti baterie. Nedavat tedy
autobaterii do racku vedle serveru atd.... :-)