AMD konci s x86?!?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 29 17:42:57 CET 2011

Tak, to bude asi nejvetsi problem. Nebude konkurence a vysledek:
1) Intel si bude "diktovat ceny"  proste kdyz to budu chtit, nemam na
vyber a musim zaplatit co chteji
2) Nebude to soutezni prostredi, muze to zpomalit dalsi vyvoj procesoru
od Intelu.

Ja sam jsem od AMD nikdy nic nemel ( snad jen 386/DX40 ) a ve firme take
vse kompletne na intelu a to je mozna jeden z mala duvodu, proc to
dopadlo, jak dopadlo :-(
JaKub