AMD konci s x86?!?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Listopad 29 17:39:35 CET 2011

Otázka v čem programovat pro ARMy?  Visual studio od Microsoftu se mi libi,
nenasel jsem za roko nejakou zasadni chybu. Snad jedine mi chybi nejaka
poradny navod v tistene podobe. Jedina nevyhoda je rychlost vysledneho kodu.
Jine vyvojove nestroje, mnohdy ani nejde naistalovat nebo priloze ukazkove
projekty nefunguji. Takze jestli pojede .net pod WIN8 na ARMech bude to
parada. K tomu nejaky LCD modul za par a bude to super. Konec ztracenych
noci, kdy si kompilator vytvari jakysi nahodny kod....
Pokud vim tak v podobnem duchu pracuje i nastupce Delphi, navíc má podporu
pro Linux. Doufejme že se mu to podaří dotáhnout do konce. Ať je nějaká
konkurence.
Jak je to na ARMech? Existuje nějaké solidní vývojové prostředí nebo
převládá psaní v textovém editoru a kompiluje se pomoci příkazové řádky?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 29, 2011 5:10 PM
Subject: Re: Re: AMD konci s x86?!?

> :-))) To psali v Blesku? Tak to musí být pravda...

S čím vlastně nesouhlasíte?

To že Microsoft plánuje větší podporu vývojářům C++ než dříve je fakt. Třeba
co se týče knihoven pro UI, Microsoft skončil u starobylého MFC a veškeré
úsilí směřoval do .NET. Windows 8 budou mít nové UI, které bude přístupné z
C++, což je první větší novinka co se týče programování UI v C++ snad po
10ti letech.

Co je od Microsoftu napsáno v .NET? Co má takový průměrný uživatel Windows
nainstalováno na svém počítači běžící pod .NET?

Vojta Bubník