castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

karel.dudasek na dobruska.cz karel.dudasek na dobruska.cz
Úterý Listopad 29 17:20:20 CET 2011

On Tue, 29 Nov 2011, Jakub Ladman wrote:
> Hledam tedy nejaka bateriove zalohovatelna obehova cerpadla, nebo napajeni
> celeho ridiciho systemu vcetne cerpadel z nejake UPS.
> Ta dve cerpadla by mela byt schopna bezet alespon 4~5~6 hodin, nez krb
> vyhasne, kdyz obyvatele spi, nebo nejsou nadohled.
Jak uz to zaznelo stridac a baterky - asi nejlevneji vyjdou autobaterie.
Pripadne doplnit nabijeckou autobaterii.
Shodou okolnosti resim totez, a zatim jsem nasel deramax.cz

         Karel Dudášek