Připojení stínění

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 29 12:20:01 CET 2011

> Dobrý den,
>
> děkuji, to propojení na společný přívod na KRONE pásku jsem taky viděl
> (KRONE LSA-PLUS?? Earth Module, na
> http://www.adckrone.com/in/en/library/brochures/Carrier/connectivity/LSA-PLUS_400255IN.pdf
> str.11), ale nevěděl jsem, že se tam dá připojit stínění - ve skutečnosti
> jsem ještě do KRONE pásku zaříznuté stínění neviděl - možná proto, že jsem
> zatím přišel do styku jen s UTP :-)
> Neporadil byste ještě, jak zaříznout to stínění? Nebo třeba obrázek, to je
> za tisíc slov :-)
>
> Děkuji

> [...]
Zdravím,
  obrázek bohužel nemám, ale ty VF stíněné symetrické páry (zpravidla firmy
Belden) mají stínění ve formě alu fólie a jednoho, někdy dvou neizolovaných
drátů. Ty se zařezávají tak, že prostě fólie se z rozpleteného konce zcela
odstraní a zařízne se jen ten drát(y). Pokud mají ty kabely jinou formu
stínění, např. opletení, asi bych z něj oddělil přiměřeně silnou část, zkroutil
a zařízl, a zbytek odstřihl taky hned v místě rozpletení.

  Zdraví Pavel