Připojení stínění

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Listopad 29 11:10:35 CET 2011

Dne 29.11.2011 04:36, Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>    podle mne "naše" (tj. u nás používané) pásky propojené stínění nemají.
> Zdají se mi totožné s těmi, které jsou na straně 5 Vámi uvedeného dokumentu.
> Dokonce se v dokumentu píše, že měřicí koncovky a jiné příslušenství
> stínění normálně nerozpojují (myšleno mezi horní a spodní stranou pásku), což
> by při propojení všech stínění dohromady nemělo snad ani smysl. Tuším, že jsem
> někde na nějakém rozvodu viděl Krone, který měl to stínění propojené a tehdy
> tam byl tuším nějaký uzemňovací přívod někde na boku toho pásku, zatímco tyto
> [...]

Dobrý den,

děkuji, to propojení na společný přívod na KRONE pásku jsem taky viděl
(KRONE LSA-PLUS® Earth Module, na
http://www.adckrone.com/in/en/library/brochures/Carrier/connectivity/LSA-PLUS_400255IN.pdf
str.11), ale nevěděl jsem, že se tam dá připojit stínění - ve
skutečnosti jsem ještě do KRONE pásku zaříznuté stínění neviděl - možná
proto, že jsem zatím přišel do styku jen s UTP :-)
Neporadil byste ještě, jak zaříznout to stínění? Nebo třeba obrázek, to
je za tisíc slov :-)

Děkuji

JF