GPS tracker

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Listopad 29 08:58:30 CET 2011

Je to super vec, leteli jsme pres Alpy. Bylo videt mista ktere jsme
navstivili v lete, ale bez navigace by jsme to nevedeli.

(Neni treba se hadat, staci se slusne zeptat)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 28, 2011 11:13 PM
Subject: RE: GPS tracker

K cemu je vubec pouziti navigace v dopravnim letadle zvlast u bezneho
cestujiciho? Taky by me zajimalo kudy letadlo leti, jak rychle atd. ale zas
tak zivotne dulezite to preci neni (navis se to i nekdy zobrazuje na
monitorech v letadle), abych se hadal s personalem... Nebo to vazne stoji za
ty data, hadky a presvedcovani?