Připojení stínění

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 29 04:36:43 CET 2011

Zdravím,
  podle mne "naše" (tj. u nás používané) pásky propojené stínění nemají.
Zdají se mi totožné s těmi, které jsou na straně 5 Vámi uvedeného dokumentu.
Dokonce se v dokumentu píše, že měřicí koncovky a jiné příslušenství
stínění normálně nerozpojují (myšleno mezi horní a spodní stranou pásku), což
by při propojení všech stínění dohromady nemělo snad ani smysl. Tuším, že jsem
někde na nějakém rozvodu viděl Krone, který měl to stínění propojené a tehdy
tam byl tuším nějaký uzemňovací přívod někde na boku toho pásku, zatímco tyto
nic takového také nemají, takže by se muselo do jednoho z těch kontaktů ještě
přizaříznout uzemnění, což není ono...
  S pozdravem Pavel