GPS tracker

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 28 21:07:28 CET 2011

Ja se na to ptal e-mailem primo posilal dotaz nekam na aerolinky,
odpoved byla v duchu, ze na palube je mozno pouzivat mobilni telefony
jen v rezimu "letadlo"
zkratka nesmi byt aktivni radiova cast - vysilac. Walkmeny, dismany ,
notebooky, plaery pry je mozno normalne pouzivat. Bohuzel ten e-mail
nemám, uz je to 2 roky.
Ale kolega co lita furt mi rikal, ze bezne vidi lidi telefonovat po
startech a pred pristanim a nikdy nijak personal nic
nenamital....Nektere aerolinky uz dokonce zakaz pouzivani mobilu zrusily
a na palube jinych je mozno pouzivat wifi pro pripojeni k netu.
Asi je treba to resit v konkretnim pripade. Pocitam , ze vykon lokalniho
oscilatoru v GPS-ce  letadlo urcite neshodi.

Ve vasem pripade si mozna stevard myslel, ze lovite signal mobilu a
chcete volat. Holt to nekde je jeste problem.