Nova verze free CAD PCB DesignSpark

Pondělí Listopad 28 19:43:19 CET 2011

On 26 Nov 2011 at 1:02, Jirka wrote:
> Viz
> http://pandatron.cz/?news=read&id=18215&novy_designspark_pcb_-_profesionalni_s
> oftware_pro_navrh_dps
>
> Dodávám, že i tato verze funguje v Linuxu pod emulátorem Wine (testováno
> v openSUSE 11.4 s Wine verze 1.3.33 nastaveným jako WXP).  Zdá se
> dokonce, že malinko líp než předchozí (rychleji, lepší rendering schématu).
>
> Jestlipak tu někdo DesignSpark už začal používat?

Dnes jsem o DesignSpark cetl poprve, takze ho vubec neznam (Eagle pouzivam
asi 10 let). Proto bych se taky zeptal, ale malinko jinak - proc bych mel
prechazet z Eagle na DesignSpark? Jake ma vyhody? (mysleno informativne, ne
provokativne!) Znate prakticky nekdo oba?

Na prvni pohled je zrejme to neomezeni velikosti desky a poctu vrstev oproti
8x10cm a dvema vrstvam u free Eagle. Ale co dal? Jestli jsem si zatim
vystacil s Eagle i s temi omezenimi, tak bylo by prinosem zabyvat se
Designspark? Stalo se mi zatim jen dvakrat, ze jsem se do tech limitu
nevesel a bylo potreba to udelat jinak.

A jak by to asi vypadalo v porovnani s placenou verzi Eagle Pro, ktera je
take efektivne bez limitu? Tj. pokud bych mel k dispozici Full Eagle Pro a
DesignSpark, pro ktery se rozhodnout?

Dokazu si totiz predstavit (nerikam ze to tak je) spis nevyhody, napriklad
mene soucastek v knihovnach, horsi autorouter, horsi az zadnou podporu u
vyrobcu PCB atd. :-(

David Obdrzalek