[OT] kdo si hraje, nezlobi

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 26 18:38:00 CET 2011

Neni to spalovak - je to hnane jen stlacenym vzduchem. Takze shora to
muze byt jen olejovou mlhou a dole muze byt normalne olejova napln a
mazani rozstrikem.

Jinak u nas je pomerne dost lidi co neco takoveho umi, treba p.Gasparin:

http://www.gasparin.cz/?show=frames&site=co2&page=co2/whatsnew/whatsnew&lng=cz

tam je to ale hlavne o miniaturizaci - z toho si sednete na zadek

ale treba v CB funguje (nevim zda jeste zije) p.Vlk ktery dela skutecne
spalovaky podobne tem z vaseho odkazu - radove, hvezdicove atd.

--
S pozdravem
Radek Vicek