GPS tracker

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Listopad 26 13:50:11 CET 2011

Koupil jsem si na dovolenou Holux M-241:
http://www.holux.com/JCore/en/products/products_spec.jsp?pno=341

Jezdili jsme s tim po Norsku a Spicberkach vcetne letu letadlem. Ma to pamet na
asi 100.000 bodu - na dovolene jsem to pouzil v rezimu po deseti sekundach, ted
to vozim v aute kvuli knize jizd a mam to nastavene co 100 m. Pocitam, ze
stahovat data musim tak 2x rocne. Zvlada to rychlosti od nuly po 515 m/s
(vyzkouseno 978 km/h), vysku od minusu az po 18000 m (vyzkouseno 11400 m).

Software kresli mapy do Google map s velmi peknou presnosti, da se to nosit na
krku nebo pricvaknout pres USB napajeni, pouzival jsem to tak i tak. Moje auto
vypne pri vypnuti klicku napajeni zapalovace, takze to funguje jen pri jizde.
Umi to Bluetooth GPSku napr. pro NB. Maj i verzi M-241c pro seriovy port.

Maximalni spokojenost. Dalsi dotazy? Ptejte se.

Standa