knoflik na potak 6mm/16mm nastrkavaci - TRVALE DOPSTUPNY ?!

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Listopad 25 20:01:51 CET 2011

Jestli jsou ty hridelky presne tak neni nejmensi problem udelat v
plastu diru v presnosti nutne pro nalisovani (do toho spada i
namacknuti rukou). Pokud se pouzije plast s malym creepem (treba POM z
tech nikoliv extremne drahych) tak to nalisovani vydrzi spoustu let.
Samozrejme to nemusi znamenat cely plastovy knoflik, ale treba jen
vlozku do hlinikoveho.

Ales Prochaska