[SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Listopad 25 01:34:41 CET 2011

KLone je vhodny predovsetkym pre embedded zariadenia,
kde nie je potrebne zabezpecit moznost aktualizacie
obsahu pre userov.

Mimochodom, spomenul som si na minimalisticky "pravy" webovy server,
a tym je busybox httpd. Ten je dnes uz snad v kazdom
elektronickom bazmeku s embedded Linuxom, a podporuje nielen
staticky obsah, ale aj CGI. Napriklad:
http://wlanwifi.blogspot.com/2008/03/how-to-setup-httpd-cgi-script-on.html

Podmienkou je httpd zakompilovany do Busyboxu, pripadne ho treba
prekompilovat, ale to nebyva zlozite ani v pripade kompilacie
pre inu platformu nez x86.

Lubos