Redukcni ventil

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 24 18:51:14 CET 2011

Nevim, jestli je to normalni. Ale stejne blbe to funguje mne.
V rodinnem dome mam 3/4 redukcni ventil s manometry pred a za.
Pokles vystupniho tlaku pri pusteni vody (i dost malym prutokem)
je znacny, zhruba stejny, jako pisete (1 a vice bar).
Napred jsem tam mel najaky znackovy redukcak (snad nejaka Italie),
pak jsem ho po techto neprijemnych zkusenostech vymenil za nejakou
nejlevnejsi Cinu, a chovani obou je zhruba stejne neprijemne.
Ma idelalisticka predstava, ze bude ventil fungovat jako stabilizator
(neco jako 7805 pro vodu) teda urcite naplnena nebyla.

PL

*************************************

From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>

Zdravim mistni odborniky na vodu:)
Mam na vode nainstalovany redukcni ventil s manometrem za nim a:
1) normalne ukazuje tlak 4. Je to normalni?
2) kdyz pustim vodu klesne tlak pod 2. Zda se mi, ze voda tece malo.
Jaky by tam mel byt tlak? Kdyz pustim vodu i na dalsim kohoutku, je to
(jak se da predpokladat) jeste horsi (a tlak asi 1.5)

Je ventil vadny, spatne dimenzovany, nebo je to tak vsechno spravne a
ja si s tim proudem vody vymyslim?
Diky,
Marek