MicroSD karta v SPI modu.

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 14:01:22 CET 2011

Pri inicializacii musi byt CS a DI v stave high, bez toho niektore
karty odmietaju inicialziaciu. Pre istotu davam pullupy na vsetky piny
(aj na tie, ktore sa nepouzivaju v SPI mode, aby sa neflakali - je to
predsa len CMOS IO), okrem SCK, tam davam pull-down (pretoze defaultny
stav hodin je L, aby to nezralo vela prudu).
Samozrejme, musi byt dost "hutny" blokovaci kondik na napajani, davam
10uF tantal a 100nF keramiku alebo 10uF keramiku co najblizsie karte.
Bez poriadneho blokovania som obcas maval zaujimave poruchy -
napriklad 1GB karta fungovala dobre ak sa citalo/zapisovalo do
spodnych 512MB, zapisy do hornych 512MB nahodne padali. S najdenim
tejto poruchy som si uzil vela vela zabavy :-)