OT: sdílení ve WIN - programátorský dotaz

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Listopad 24 10:20:31 CET 2011

puvodne jsem kolegovi chtel napsat to same, tedy spustit to po nejakym
userem co prava ma

ale evidentne existuje moznost se autorizovat jako jiny uzivatel

bezne kdyz si chci pripojit adresar na serveru se me filemanager zepta
na autorizaci, kde mohu zadat libovolneho uzivatele a jeho heslo a pokud
jej znam tak se mi tento adresar zpristupnen

Ale nikdy jsem po moznosti jak to udelat v aplikaci nepatral.

Radek Vicek