OT: Redukcni ventil

Milan krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 24 09:13:22 CET 2011

Nejsem odbornik, ale reknu jak to pracuje u mne doma.
Na darlinku se pohybuje tlak od 4 do 6. Kdyz neni nikde pustena voda tak
tlak za redukcnim ventilem je 4. Kdyz je pustena tak 3,5. Kdyz jsem mel
redukcni ventil 1/2 tak se to chovalo take spatne pri pusteni vody na
vice mistech. Od te doby co jsem ho vymenil a dal tam 1" tak neni
pusteni vody na vice mistech tolik znatelne. Samozrejme kdyz pustim vodu
vsude tak to znat je.
Milan