RE: Pokles kapacity u MKP svitkového kondenzátoru (bylo - porucha ledničky).

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Listopad 22 16:11:10 CET 2011

Jestli to nebude tim, ze 400V je malo a dalsi v rade je 630V DC.
Osobne bych 230V * 10% povolene kolisani * 1.41  = 360V max. amplituda
Pokud si uvedomite ze v siti muze byt i ruseni tak mi rezerva 40V prijde jako
mala a osobne bych zvolil C na vyssi napeti tj. 630V

J.S.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, November 22, 2011 3:58 PM
To: HW-news
Subject: RE: Pokles kapacity u MKP svitkového kondenzátoru (bylo - porucha ledničky).

To jsem si taky myslel, ale nekdo tady v tom vlakne (pokud si dobre pamatuju) psal, ze je bezne, ze svitkove kondenzatory se musi napetove silne predimenzovavat, na 230V je pry spolehlivy az kodan na 630V. Kdyz jsem ted dal hledat 630V na site:list.hw.cz, tak to najde mnoho ruznych vlaken presne s touto informaci. Na 230V patri 630V svitkovy kondenzator. To je to co me zarazi.

Jakub Serych