RE: Pokles kapacity u MKP svitkového kondenzátoru (bylo - porucha ledničky).

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 22 15:58:29 CET 2011

To jsem si taky myslel, ale nekdo tady v tom vlakne (pokud si dobre pamatuju) psal, ze je bezne, ze svitkove kondenzatory se musi napetove silne predimenzovavat, na 230V je pry spolehlivy az kodan na 630V. Kdyz jsem ted dal hledat 630V na site:list.hw.cz, tak to najde mnoho ruznych vlaken presne s touto informaci. Na 230V patri 630V svitkovy kondenzator. To je to co me zarazi.

Jakub Serych