Cesta na PCB jako vedeni

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Úterý Listopad 22 11:19:06 CET 2011

jj to byla urcite vhodna poznamka, jen to bude chtit brat obezretne. Predpokladam, ze nektere budice budou mit definovane dynamicke parametry prave pri 50 Ohmech a jina hodnota charakteristicke impedance a s ni spojena terminace nas uvede do udaju mimo datasheet.

Tosa