Cesta na PCB jako vedeni

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Listopad 22 11:06:17 CET 2011

Co si pamatuju ja, tak slo ciste o koax. kabely pro vedeni k antenam: 75Ohm
maly napetovy utlum - idealni pro prijem, 39(?)Ohm maly proudovy utlum -
idealni pro vysilani, 50Ohm kompromis pro obousmerny prenos.
U nekoaxialnich vedeni jeste jsou obvykle 100 a 120Ohm, (300 a 600 uz jsou asi
vesmes historie)

Imho se to netyka niceho jineho nez kabelu k antenam.
Ale i ja si ted pisu do svych analu, co mi dosud nedoslo a nikdo mi to nerekl,
ze v ostatnich situacich je posetile se drzet techto hodnot, kdyz staci mit
prizpusobeno na cokoliv vhodneho.

Jakub Ladman