schema Gama 160

Úterý Listopad 22 09:54:50 CET 2011

Je tam psané HOT-START, ARC-FORCE, ANTI STICK. Tak teď už vím, co je
anti stick :-) Má to přepínač NMA/TIG, na desce to vede na modul, kde
nevím pořádně co dělá. Ale pochopil jsem že by měl při startu oblouku
impulzně zvednout proud, protože tam píšou že pro vaření tenkých plechů
se to má vypnout, aby to v nich nepropalovalo díry. Jsou tam některé pro
mě záhadné vazby, jako že neusměrněný výstup z proudového trafa se
přimíchává do obvodu oscilátoru a při nárůstu napětí se mění kmitočet
oscilátoru. Asi nad tím někdo musel dlouho přemýšlet.
Anděl