OT: uredni siml na CTU zase vymysli hovadiny... :-(

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Listopad 22 09:19:46 CET 2011

On Mon, Nov 21, 2011 at 11:08:02PM +0100, Libor wrote:
> no hlavne vetsina ISP to pali naplno a s nejakou regulaci vykonu si
> nelame hlavu, jak u AP tak u klientu, zrejme toto CTU vubec neresi

No prave, CTU by mel prudit a pokutovat toho, kdo prekracuje VO
a ne kolektivne prudit vsechny.

Stejne to nejvic odnesou male sousedske WiFi site, pokyskytovate
si s tim poradi bezproblemu.

P.T.