WIFI - router

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 22 09:02:10 CET 2011

Take muze byt jen otazka firmware/driveru.

Ted jsem klukum daval do pokoje jejich PC a nechtelo se mi vrtat a tak
jsem koupil nejakou wifi kartu (Tenda) - s podporou linuxu. Podpora
byla, ale jen ve zdrojacich a to jeste si je clovek musel dopsat.

Normalne v navodu (ke zdrojakum) bylo, kde zmenit radek pred kompilaci a
dopsat si tam seznam podporovanych sifrovani. Pak se to prelozilo,
zavedlo do jadra a uz to frcelo.

Radek Vicek