schema Gama 160

Úterý Listopad 22 01:45:30 CET 2011

Abych se s vrstvama aspoň trovhu sešel, mám takové udělátko - deska a
trubka od zvětšováku a na to přišroubovaný foťák. Tišťák tam leží
relativně rovně a je focený pokaždé ze stejné vzdálenosti. Sice by šla
perspektiva a rozměry dokorigovat i při focení z ruky, ale takhle je to
jednodušší. Obkresloval jsem to skoro celé odpoledne.

Anděl