schema Gama 160

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 22 01:12:17 CET 2011

Tyjo, když to vidím, tak jsem si vzpoměl, jak jsem kdysi maloval Junosť
402B.
Když jsem to asi po 3 víkendech měl krásně namalované, tak mi někdo
přines originální dvoubarevné schéma. ( červená, černá)
Njo, když člověk potřebuje pochopit autora a nikde není dokumentace....
Je to ale vopruz!
S tím nafocením je to dobrej nápad, alespoň to vidím na vlastní oči :-)
Pěkné je tam to ruční domalování cest pod IO.
  Když jste o tom před časem psal, nevěřil jsem tomu, že to může mít
nějaký přínos...
jo člověk se stále učí. S dovolením tuhle technologii reverzního
inženýrství někdy využiju :-)
JaKub