schema Gama 160

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 22 01:04:00 CET 2011

Pro "šermíře" je to dobrá funkce. Když se totiž elektroda přilepí (a než
se ji podaří ulomit) protéká jí bez ochrany značný proud, který ji rozžhaví.
Krom toho, že si   chce většina šermířů zas potom ohnutou elektrodu
urovnat v kleštích a při tom se samozřejmě spálí, to někdy poničí ten
obal elektrody a nevaří to.

PS: To mám z vlastní zkušenosti a vaření trafem. Přechod na invertor je
pak pohádka.
JaKub