Re: Pokles kapacity u MKP svitkového kondenzátoru (bylo - porucha ledničky).

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 21 22:02:58 CET 2011

Doporučil bych paralelně k oběma kondům dát velké odpory, aby se na
nich napětí skutečně rozložilo rovnoměrně.
( např. 300k ). Takto to záleží jen na svodu, který může být ou obou
trochu jiný.