Akku vrtacka z Lidlu

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 12:18:59 CET 2011

Nedávno nám mafl Protool odešel, zhoblovaly se kolečka v převodovce.
Záruku nám neuznali, protože jsme ho "nadměrně používali" - no,
všehovšudy udělal tak 50 m řezu tenkých OSB desek, ještě se neosahala
ani cenovka na rukojeti. Nejspíš blbý kus (kolečka nebyla zakalená), ale
stalo se a naštvalo mě hlavně jednání dodavatele.

Jinak s komfortem používání naprosto souhlasím, ony ty levné produkty
většinou i vydrží, ale práce s nimi bývá často k vzteku - vibrace, málo
síly, různé vůle a tak.

Li-Ion baterky vřele doporučuju, už bych jiné nechtěl. Zhruba před rokem
jsem koupil toto:

http://www.narex-makita.cz/akumulatorove-naradi/aku-sroubovaky/18v/makita-bhp453shex/

Denně maká na stavbě a ještě se neojely ani bity, které jsou v sadě.
Bohužel, rozpočet překračuje o 100%. Na druhou stranu je v kufru se
spoustou kvalitního příslušenství...

Jirka