Cesta na PCB jako vedeni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 21 12:21:49 CET 2011

No, to je pekne, ale este stale si neodpovedal na otazku, t.j. kolko je ta tretia-piata harmonicka, na ktoru treba davat pozor, ak je trebars 1ns hrana?

A ak myslis, ze je rozdiel, ci je to pri 1Hz alebo 80MHz signale, tak kolko to je pre jeden a kolko pre druhy pripad?

A ak to nie je to, co chcel Tosa vediet, tak to chcem vediet ja (a nech si Tosa preformuluje svoju otazku sam, ak som to teda netrafil).

wek