OT: uredni siml na CTU zase vymysli hovadiny... :-(

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 21 11:48:18 CET 2011

   me to prijde jako rozumne opatreni. Co se tyce tech meteoradaru tak
souhlas. Lama si koupi za par babek 5GHz spoj, namontuje a vubec si
nedela starosti s nastavenim.
Nejake vykony, kmitocty, omezeni - hlavne ze to funguje.
Jeden priklad za vsechny: mam tu na 6 kanale nejaky AP  s SSID  nazvem "
asi se z toho poseru"
Ten nazev me ani tak nevadi, spis me zarazi , ze kdekoliv ve meste
pustim notebook, tahle sit je tam naplno.
A nejsou to jina AP, je to jedno a to same, ma jedinou MAC.
Jediny AP, ktery jde "chytit" i ve sklepe atd....  nejspis to nekdo
"smazi" co to jde!
JaKub