Cesta na PCB jako vedeni

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Listopad 21 11:48:10 CET 2011

precital som si povodnu otazku ale nic podobne som z nej nepochopil.
Z hladiska sirky pasma a harmonickych je rozdiel mat povedzme 1ns hranu
na 80MHz signale a 1ns hranu na 1Hz signale...
V prvom pripade to spektrum az tak moc nezahusti a system aj tak uz
pracuje na vysokych frekvenciach.
Kdezto v druhom pripade to bude vyrazne zaujimavejsie, kedze
relevantnych signalov tam bude vyrazne viacej.
b.