Akku vrtacka z Lidlu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 11:47:37 CET 2011

Ja taky koupil Ferm, ze to staci:
http://zelenazahrada.eu/index.php?FDAG-880_Ferm_uhlova_bruska&detail=845
Cela zadni cast od kabelu do pulky drzi na dvou sroubech v tenkem plastu
ktery praskl asi za mesic, tak jsem uvnitr udelal z dratu smycku aby to
drzelo pohromade. Vibrace a hluk neskutecny. Az odesly uhliky a nebyly k
sehnani tak jsem ji vyhodil.
Pak jsem koupil Makitu:
http://zelenazahrada.eu/index.php?9558_HN_Makita_uhlova_bruska&detail=4508
Vibrace a hluk uplne jinde (mnohem nizsi), drzi se take mnohem lepe
protoze ma uzsi telo atd. Kdo nevyzkousel, neuveri.
Vim, cena dvojnasobna.

Martin Hanek