domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

pm konference na komfi.cz
Pondělí Listopad 21 10:56:31 CET 2011

no ja mam rekuperacni jednotku a takoveto mereni kvality ovzdusi (
informaci o tom ze nektery ze sousedu uz zatopil a fouka vitr smerem ke
me )  ktere by stihlo jednotku vypnout driv nez to pusti do baraku by
stalo za to

PM