je__t__ osciloskop - skor spektralny ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 20 22:58:15 CET 2011

Ja neviem, tak isto ako neviem, naco su dobre ine tie drobne ficury. U drvivej vacsiny modernych skopov je minimalne 90 percent vlastnosti takych, co vyuzije len 10 percent uzivatelov, a urcite su aj vlastnosti ktore pouzije len nejaky uplne mizivy zlomok uzivatelov. Ono clovek tieto veci doceni az vtedy, ked narazi na tu jednu aplikaciu z tisica ci miliona, ked sa mu to zide.

Ta intenzita je vlastne akoby dalsi, i ked degradovany, kanal. Takze mozno to niektory moderny skop vie urobit z viacerych kanalov (alebo trebars z analogu a digitalu).

Ale predovsetkym som to pisal ako vlastnost, ktora nie je prilis uzitocna, ale vyrobcu takmer nic nestoji (nestala) a v tom pripade jeden z 10^N potesi.

wek