Poruch na dvoukompresorové chladničce Whirlpool a zajímavé zapojení.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 20 21:53:55 CET 2011

On Sun, 20 Nov 2011, Kručinský Ladislav wrote:

> 2.- Co to je za zapojení Q3 a Q4 pro spínání relé ??? Několikrát jsem to
> kontoloval, zda jsem se nepřekoukl ale fakt ty tranzistory zkratují
> napájení těch cívek (a kondů 100uF). Co je to za ptákovinu ???

To neni spatne reseni - to zapojeni se srazecim kondenzatorem se chova
jako proudovy zdroj, takze je lepsi tomu davat zatez seriove, staci pak
mensi kondenzator a je mensi jalovy proud ktery tim tece.