Poruch na dvoukompresorové chladničce Whirlpool a zajímavé zapojení.

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 20 21:53:51 CET 2011

Neni mozny, ze by byl proslehanej? Je fakt, ze 400V na 230V fazi je
vcelku dostatecne, ale podle me nic jineho nez propalene dialektrikum a
elektrody to byt nemuze.

Jeste tak mozna nejaka degradace toho dialektrika. Preci jenom je to
plast - neni na veky.

--
S pozdravem
Radek Vicek