Cesta na PCB jako vedeni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 20 21:23:11 CET 2011

> delku nabezne/sestupne hrany bere primo jako
> vlnovou delku

Hm, a nevadi, ze jedno je v sekundach a druhe v metroch? ;-)

Inak uz samotny pojem "dlzka hrany" je pofiderny, samozrejme, vzhladom na to, ako taky signal vlastne vznika; takze vychadzat z neho pri bulharskych vypoctoch je plne adekvatne. Nechce sa mi teraz konzultovat s Fourierom, takze som si vyguglil

http://www.learnemc.com/tutorials/Time-Frequency/Time_Frequency_Notes.html

uplne dole je analyza lichobeznikoveho signalu, pri frekvencii zodpovedajucej hranam sa priebeh lame a klesa so stvorcom frekvencie. Ci to uspokojuje pre vyhlasenie, ze tie zlozky vyssie nez 1/(pi*tr) su uz zanedbatelne, to necham na posudenie kvalifikovanejsim.

wek