je__t__ osciloskop - skor spektralny ?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Neděle Listopad 20 21:12:05 CET 2011

B:
2/4Mpoint hlbka pamate, 2/4gsps, 4ch mixed signal, moznost MSO, vystup
trigger (vstup ma kde kto)

to je nieco co sa same o sebe fest blbo hlada do povedzme 4000e

K tomu si pridaj generator, capture rate max 1Mwaveform s nastavenou
plnou hlbkou pamate, a bleskove ovladanie, 10bit vertikal aspon v
obmedzenom rozsahu.

Donedavna mi chybala jedina vec a to nejaky zakladny DP HP filter na
matike. ale uz aj to pridali.
Mozem doniest na tohtorocnu potencionalnu HWlistovicu ;-)
PA