RE: ještě osciloskop

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Listopad 20 12:06:06 CET 2011

dobry den.
projdete si jeste tohle http://www.silcon.cz/, nabidka se rozsirila a je tam i povidani o fw. rychlosti zobrazovani atd .
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, November 19, 2011 11:54 AM
To: konfera
Subject: ještě osciloskop

Vím že se tady nedávno probíral výběr osciloskopu a taky teď koukám, co koupit. Nechci moc utrácet, takže Tektronix asi ne. Že jsou rozdíly mezi "značkovým" a "neznačkovým" scopem, je mi jasné. Zas tak náročný nejsem :-) Koukal jsem, že i v kategorii "levných" mají snad všechny výpočet FFT a připojení na počítač přes USB. Takže vlastně všechno, co potřebuju. Chtěl bych něco do 150MHz, třeba jako tohle http://www.amt.cz/index.php?id=ADS1152CML Sice podle toho co se tady dřív probíralo, 1Gs je málo. Ale vždyť je to 7 vzorků na periodu, to se musí chovat už jako analog :-) Jediné co mi tam chybí, je možnost bateriového napájení. Má psanou spotřebu 50VA, to bych musel baterky nosit v baťohu :-( Nebylo by něco podobného, ale méně žravého, nejlépe rovnou s možností připojení na 12V DC? Nechci kupovat malou ruční mrchu s displejem velikosti jako u multimetru. Chtěl bych stolní přístroj, který v případě potřeby mohu vzít do terénu a aspoň hodinu ho uživit z baterek - třeba i přes měnič.

Anděl